فیلم‌ های نوید محمد زاده

دانلود فیلم‌ های نوید محمد زاده

نوید محمد زاده متولد ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۵ در تهران می باشد و اوایل کار خود را، مثل خیلی از بازیگران و چهره‌ های سرشناس هالیوود از تئاتر آغاز نمود.
بهترین فیلم های نوید محمد زاده

عصبانی نیستم

سال انتشار: ۱۳۹۲
بازیگران: نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی و علیرضا خدادادی

داستان این فیلم در باره یک پسر دانشجوست که در فعالیت‌ های سیاسی شرکت کرده است و به همین علت از دانشگاه اخراج شده است، او با دختری به نام ستاره نامزد می باشد که از طرف پدرش خیلی تحت فشار است و نوید باید سعی کند تا مشکلات نامزدش را حل نماید.

 

لانتوری

سال انتشار: ۱۳۹۴

در این فیلم که به یکی از مشکلات اجتماعی می ‌پردازد بازیگرانی مانند نوید محمد زاده، باران کوثری، مریم پالیزبان، مهدی کوشکی، بهرام افشاری، به ایفای نقش پرداخته ‌اند.
داستان این فیلم در باره پسری به اسم پاشا است که سردسته باند خلافکاری به اسم لانتوری می باشد، او عاشق دختری به اسم مریم می‌شود و…

خشم و هیاهو

سال انتشار: ۱۳۹۴
در این فیلم بازیگرانی مانند نوید محمد زاده، طناز طباطبایی، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، بازی کرده اند.

در داستان این فیلم که بعضی آن را برگرفته از روایتی واقعی می ‌دانند و البته بر گرفته از رمانی به اسم خشم و هیاهو نوشته ویلیام فاکنر است داستان جنایی و عجیب از زندگی یک خواننده را نشان میدهد.

ابد و یک روز

سال انتشار: ۱۳۹۴

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمد زاده، پریناز ایزدیار، پیمان معادی، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر، بازی کرده اند.

این فیلم داستانی از مشکلات یک خانواده فقیر است و اعتیاد، خلاف و بیکاری را نشان می دهد و روابط بین افراد این خانواده را به مخاطبان نشان می ‌دهد، در حالی که سمیه یکی از افراد این خانواده در حال ازدواج جهت فرار از فقر و بد بختی است و این علتی است که رابطه اعضای این خانواده دچار مشکل شود.

بدون تاریخ بدون امضا

سال انتشار: ۱۳۹۵
در این فیلم بازیگرانی هم‌ چون نوید محمدزاده، امیر آقایی، هدیه تهرانی، زکیه بهبهانی، مبین دوستی، علیرضا استادی، سعید داخ و فاطمه مرتاضی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم در مورد دکتری به نام کاوه است که طی اتفاقی با یک موتور سیکلت تصادف می ‌کند و به ظاهر اتفاقی برای سرنشینان موتور نیافتاده است، فردای آن روز دکتر کاوه که کارمند پزشک قانونی است با جنازه ‌ای روبرو می‌شود و او پسر بچه ‌ای است که دیشب با او تصادف کرده است.

مغزهای کوچک زنگ‌زده

سال انتشار: ۱۳۹۶
در این فیلم بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، نوید محمد زاده، نازنین بیاتی، و..ایفای نقش کرده اند.

داستان این فیلم در منطقه ‌ای در جنوب تهران رخ می ‌دهد، جایی که مخصوص فقیر ها و آشغال جمع کن ‌ها است و…

سرخپوست

سال انتشار: ۱۳۹۷

در این فیلم بازیگرانی مانند پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، امیر کیوان معصومی، و… ایفای نقش داشته اند.

داستان این فیلم در باره زندانی قدیمی است که به دلیل مجاورت با فرودگاه باید خالی شود و زندانیان آن به مکانی دیگر منتقل شوند، رئیس این زندان شخصی است به نام نعمت جاهد که تازگی ها خبر ترفیع درجه نیز به او رسیده است اما ناگهان به او خبر می دهند که یکی از زندانیان او که ملقب به سرخ ‌پوست است از زندان فرار کرده و….

دانلود فیلم ایرانی متری شش و نیم

سال انتشار: ۱۳۹۷

در این فیلم بازیگرانی هم ‌چون پیمان معادی، پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، گیتی قاسمی، علی باقری، هومن کیایی، و…ایفای نقش نموده اند.
داستان این فیلم در مورد فردی به نام ناصر خاک‌ زاد، فروشنده معروف شیشه در تهران است و مامورین دنبال دستگیری او هستند .

شما می توانید جهت دانلود و تماشای فیلم های نوید محمد زاده به سایت https://ni3movie.com مراجعه نمایید

 

درباره‌ی میزبان مووی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *