روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام (تضمینی)

یکی از ویژگی های شگفت انگیز و محبوب اینستاگرام که امروزه بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند ، تاریخچه اینستاگرام است. تمام صفحاتی که از اینستاگرام به عنوان ابزاری مطمئن برای بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند ،

به خوبی از اهمیت داستان سرایی آگاه هستند و به دنبال راهی برای افزایش داستان گویی خود هستند. این ویژگی به سرعت در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان بسیار محبوب شد. اما چرا این ویژگی اینقدر محبوب است؟

پاسخ این سوال ساده است. اینستاگرام استوری مخصوصاً برای لحظاتی ایجاد می شود که می خواهید تجربیات روزمره و اتفاقات جاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. آنچه می خواهید با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

در واقع ، استوری های اینستاگرام داستان های کوتاه جذابی هستند که کاربران می توانند به آنها گوش دهند. اگر هنوز با این ویژگی اینستاگرام آشنا نیستید و می خواهید نحوه کار آن را به صورت حرفه ای بیاموزید ، به مقاله زیر مراجعه کنید.

مشاهده تاریخچه آسان و بدون دردسر است. تحقیقات نشان می دهد که استوری ها بسیار بیشتر از پست های اینستاگرامی مشاهده می شوند. همین امر باعث شده است تا بسیاری از افراد در استوری هایی که در اینستاگرام می گذارند سرمایه گذاری کنند.

به همین دلیل افزایش تعداد استوری های مشاهده شده در اینستاگرام بسیار مهم است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم سابقه مرور خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

اما قبل از اینکه راه های افزایش بازدید از تاریخ را ارائه دهیم ، ابتدا می خواهیم تعریف دقیقی از خود تاریخچه اینستاگرام ارائه دهیم.

استوری اینستاگرام چیست؟

STORIES به معنای داستانی است که می توانید با استفاده از آن رویدادهای روزمره خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. در حقیقت ، این فیلم تقریباً جایگزین ویدیوهایی شد که بارگذاری آنها برای کاربران مدت زمان زیادی طول کشید.

داستان یک هدف دارد: ایجاد ارتباط مستمر و م effectiveثر با مخاطب! تأثیری که انتشار آن نمی تواند تا این حد داشته باشد. ارتباطات زنده که بخشی از راوی است ، تأثیر مثبت شدیدی روی مخاطب دارد و او را ترغیب می کند تا به صفحه شما پاسخ دهد.

مهمترین ویژگی تاریخچه اینستاگرام ۲۴ ساعته بودن آن است. این به این معنی است که در یک روز استوری شما به طور کامل از صفحه اینستاگرام شما پاک می شود و هیچ کس به آن دسترسی ندارد. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، در طول ۲۴ ساعت تاریخ ، می توانید به طور مداوم عکس و فیلم اضافه کنید.

اهمیت داستان گفتن در اینستاگرام

در حال حاضر ، روزانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر از ویژگی شبکه های اجتماعی اینستاگرام دیدن می کنند. قسمت Instagram History در واقع برای نمایش مداوم عکس ها و فیلم ها به کاربران استفاده می شود.

در سال ۲۰۱۶ ، با انتشار Instagram History ، این ویژگی بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. و در آغاز ، روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از داستان های این شبکه اجتماعی بازدید می کردند.

آمارها نشان می دهد که حدود ۳۰٪ مردم با دیدن یک محصول یا مارک در داستان بیشتر جذب آن می شوند. علاوه بر این ، یک سوم داستان هایی که در آنها سرعت ترافیک بیشتر از افراد دیگر است ، توسط مشاغل منتشر می شود و این بهترین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام است!

علاوه بر این ، اینستاگرام بسیاری از ابزارهای خلاقانه را برای بخش داستان معرفی کرده است. می توانید از آنها برای جاسازی شکلک با قالب های مختلف ویدیویی استفاده کنید.

داستان قابلیت انتشار به اشکال مختلف مانند داستان زنده و به کمک فیلترهای جذاب را دارد. امروزه داستان سرایی به ابزاری حرفه ای برای تبلیغات یا ارائه محصولات تجاری در اینستاگرام تبدیل شده است. به همین دلیل ، افزایش تعداد بازدید از استوری ها در اینستاگرام بسیار مهم است.

روش های طلایی برای افزایش بازدیدهای تاریخی در اینستاگرام

Instagram Story یک ویژگی فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و نام تجاری شخصی است. با توجه به محبوبیت روزافزون داستان سرایی در اینستاگرام ، این برنامه هر روز امکانات و ویژگی های جدیدتری را برای خود ارائه می دهد که قادر است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه این مقاله شما را با راه حل های عملی برای افزایش ترافیک تاریخ آشنا خواهیم کرد.

۱- استفاده از هشتگ در Story

بسیاری از کاربران اینستاگرام هشتگ های خاصی را دنبال می کنند. هنگام جستجوی هشتگ در اینستاگرام ، استوری های فعال به شما نشان داده می شود که از آن هشتگ استفاده کرده اند. در بالای صفحه ، همچنین می توانید بر روی تصویری که اینستاگرام به عنوان هشتگ انتخاب کرده است کلیک کنید تا داستان هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده اند مشاهده کنید.

هشتگ Trend در شبکه های اجتماعی موضوعی داغ در جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم. همان سوالی که به سرعت در جامعه در حال گسترش است. استفاده از هشتگ مکان در Stories و استفاده از روندهای هشتگ برای روز می تواند به افزایش دید داستان های شما و افزایش ظاهر آنها و حتی جذب فالور کمک کند. اما هنگام استفاده از هشتگ بسیار مراقب باشید:

  • در هشتگ زیاده روی نکنید
  • هرگز از هشتگ های غیر مرتبط استفاده نکنید
  • هنگام انتخاب هشتگ به اندازه کافی سرزده باشید
  • در هشتگهای پر سر و صدا ، حتماً از زیر خط (_) بین کلمات استفاده کنید
  • اگر صفحه تجارت و فروشگاه دارید ، حتماً از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید
  • هشتگ های رقبای شما نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

۲- مطالب را در زمان مناسب ارسال کنید

وقتی احساس می کنید درصد بیشتری از مخاطبان شما آنلاین هستند ، بهترین زمان ارسال مطالب به اینستاگرام است. زیرا بلافاصله پس از انتشار داستان قابل مشاهده است و بازخوردهای مثبتی خواهید دید. بنابراین برای مخاطبان خود بیشتر تحقیق کنید.

باید بدانید مخاطبان شما در چه ساعتی از روز فعال هستند تا بتوانید زمان قصه گویی خود را مدیریت کنید. مطمئناً کاربرانی وجود دارند که در هر ساعت از روز با تلفن و اینستاگرام کار می کنند ، اما مطمئناً ارسال پست در اوقات فراغت افراد ، مثلاً بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ظهر و ۲۰ تا ۲۲ شب ، احتمال افزایش بازدید از استوری ها و مخاطبان جدید خود را جذب کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، ویژگی جالب استوری های اینستاگرام این است که می توانید فیلم های زنده خود را در آنها قرار دهید. این بدان معنی است که بینندگان می توانند داستان شما را به صورت زنده تماشا کنند.

فکر می کنم واضح است که live راهی عالی برای ارتباط با پیروان صفحه شماست. همچنین ، در پایان نمایش ، اینستاگرام به شما امکان می دهد جریان زنده خود را به عنوان یک فایل ویدیویی در گالری دوربین ذخیره کنید ، اما نظرات و بازخورد با آن ذخیره نمی شود.

۳- استفاده از مطالب تولید شده توسط مخاطبان

به جای ارسال مطالب تکراری ، می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر مربوط به این سرویس ها استفاده کنید تا داستان های شما جذاب تر شوند. نمونه های زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر را می توان در داستان مارک های شناخته شده یافت. ارسال داستان در اینستاگرام و به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک روش عالی برای پر کردن صفحه خود با محتوای زیبا است. و برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

وقتی کاربران شما با استفاده از محصولات شما محتوا تولید می کنند و آن را در صفحه شما منتشر می کنند ، احساس خوبی به آنها می دهید و این اقدام باعث آگاهی افراد از برند شما می شود. مخاطبان علاقه زیادی به توجه دارند. شما با این کار به آنها توجه ویژه ای دارید و باعث می شود برند شما در ذهن آنها باقی بماند.

به عنوان مثال ، اگر صاحب مارک غذایی هستید ، هنگامی که مخاطبان از محصولات شما استفاده می کنند و برای شما عکس می فرستند از آنها استفاده کنید. محتوای مربوطه را که برای تبلیغات تجاری شما بسیار ارزشمند است ایجاد و منتشر کنید. زیرا هر داستانی که به نام برند شما و مخاطبان شما ایجاد می شود مانند طلایی است که توسط مصرف کننده تولید می شود.

۴- برچسب ها و انیمیشن ها را به عکس ها و فیلم های داستان اضافه کنید

Instagram Story ابزار قدرتمند دیگری به نام برچسب دارد که به شما امکان می دهد شکلک ها و آیکون های مختلف را به عکس ها یا فیلم های خود وصل کنید. این برچسب ها واقعاً سرگرم کننده هستند و می توانند نقش بسزایی در جذابیت تصویر شما داشته باشند. نحوه جذب مخاطب به داستان شما.

با استفاده از انیمیشن ها و برچسب های مرتبط با موضوع خود ، در واقع مخاطب را ترغیب می کنید که داستان های بعدی شما را دنبال کند و آن را به افراد دیگر ارائه دهد. به این ترتیب قطعاً سطح تعامل با مخاطبان شما افزایش می یابد. برنامه ها و ابزارهای بی شماری مانند Mojo و Over وجود دارد. آنها می توانند بدون نیاز به یک طراح گرافیک به شما کمک کنند. یا برای یادگیری نحوه ویرایش فیلم وقت بگذارید تا بتوانید انیمیشن های سرگرم کننده ای برای کاربران خود فراهم کنید.

۵- منشن

یکی از گزینه های Story توانایی ذکر یا آدرس دهی به کاربران است. استفاده از این گزینه ، هنگامی که با خلاقیت همراه باشد ، می تواند میزان بازدید داستان شما را افزایش دهد. به عنوان مثال ، تصور کنید که یک صفحه فروش تی شرت در اینستاگرام دارید. شخصی با تعداد زیادی فالوور یکی از تی شرت های شما را خریداری کرده و پستی را پست کرده است که در آن تی شرت خریداری شده از شما را می پوشد. وقتی آن را ذکر می کنید ، وی به احتمال زیاد از داستان شما بازدید خواهد کرد. این کافی است که Instagram Story بتواند فالوورهایی را که به صفحه آن پیوند دارند به شما پیشنهاد دهد.

روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که با مارک های دیگر در اینستاگرام همکاری کنید و سعی کنید آنها را در استوری های اینستاگرام خود بگنجانید و آنها نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد. این تعامل دو طرفه می تواند نقش بسیار مهمی در اعتماد و نام تجاری شما داشته باشد.

۶- از مکان استفاده کنید

روش ساده اما کاربردی دیگر برای افزایش ترافیک تاریخی رایگان ، استفاده از همان مکان است. بسیاری از افراد برای جستجوی مشاغل محلی از اینستاگرام استفاده می کنند. این امر خصوصاً در مورد رستوران ها صادق است. ممکن است افراد در بیرون از خانه به دنبال مکانی برای صرف غذا باشند. آنها یک جستجوی اینستاگرام را باز می کنند و برای مثال جستجو در رستوران تهران و اینستاگرام لیستی از رستوران های تهران را نشان می دهد.

اگرچه هیچ آمار دقیقی برای نشان دادن تعداد جستجوها در اینستاگرام وجود ندارد ، بسیاری از مشاغل از این طریق پیدا می شوند. بسیاری از کاربران اینستاگرام همچنین دوست دارند پست های مبتنی بر موقعیت جغرافیایی را مشاهده کرده و داستان های مربوط به آن مکان خاص را مشاهده کنند. بنابراین حتماً به نوعی از برچسب مکان استفاده کنید.

۷- دایرکت پاسخ دهید

جادویی ترین دستور تعامل است. تعامل در لغت به معنای تجارت است. خودت بگو چه کسی را ترجیح می دهی؟ شخصی که مدام از شما مراقبت می کند یا شخصی که از شما و نیازهای شما مراقبت می کند؟ در اینستاگرام نیز همین قضیه وجود دارد. شما یک صفحه دارید و اکنون می خواهید دنبال کنندگان بیشتری به صفحه شما جذب شوند. برای موفقیت در مشاغل شریک به بیش از شانس نیاز دارید. این بدان معنی است که شما باید چیز خوبی به مردم بدهید تا آنها در عوض بتوانند شما را دنبال کنند. این چیز خوب توجه نامیده می شود.

هنگامی که پیام های مستقیم خود را متعهد می شوید و به آنها پاسخ می دهید ، نه تنها به دنبال کنندگان خود پیام می دهید ، بلکه از آنجا که یک شخص واقعی در پشت این حساب وجود دارد و به بازخورد آنها گوش می دهید ، باعث ایجاد اعتماد می شود. تعامل اصطلاحی با استوری اینستاگرام آنها.

متأسفانه ، بسیاری از صفحات اینستاگرام به پیام های مستقیمی که از استوری هایشان دریافت می کنند ، پاسخ نمی دهند. این امر باعث می شود که به مرور مخاطبان خود را از دست بدهند. در این صورت ، سعی کنید خیلی کوتاه یا احتمالاً با ارسال برچسب به استوری های اینستاگرام خود پاسخ دهید.

هزاران راه برای تعامل با شما و مشتریانتان وجود دارد. قبل از هر کاری ، ابتدا در مورد کسب و کار خود تحقیق کنید تا ببینید چگونه می توانید با مشتریان تعامل داشته باشید. همچنین می توانید صفحه رقبای خود را بررسی کرده و نحوه رفتار آنها با مشتریان خود را ببینید. برای افزایش بازدید از سابقه خود از استراتژی های صفحه رقابتی استفاده کنید.

آیا خرید بازدیدهای تاریخچه اینستاگرام خوب است؟

اینستاگرام با در نظر گرفتن فاکتورهای الگوریتم خود ، داستان های پر بازدید را به کاربران اینستاگرام ارائه می دهد. یکی از دلایل این امر پیوندهای مشترک بین شما و پیروان صفحاتی است که اینستا داستان خود را به شما ارائه می دهد. اما یک دلیل مهمتر وجود دارد. از آنجا که با موقعیت مکانی ایران در اینستاگرام فعال هستید ، استوری هایی که به شما پیشنهاد می شود بازدید کنید نیز بیشتر صفحات ایرانی هستند.

همچنین Insta اخیراً Stories in Explore را نشان داده است. این اهمیت استفاده از آن را دوچندان کرده است ، زیرا می تواند به ظرفیت عظیم یک تجارت فعال در اینستاگرام خدمت کند.

در بیشتر موارد ، میانبرهایی برای فعالیت های مختلف وجود دارد که یکی از آنها خرید بازدید در تاریخ اینستاگرام است. با استفاده از این روش می توانید تعداد مراجعه به دلخواه خود را افزایش دهید. البته در بیشتر موارد این بازدیدها جعلی است و توسط روبات ها انجام می شود. زیرا اینستاگرام پیگیری پیشرفته ای را در مورد این موضوع انجام داده و در صورت اطلاع از این امر با آن مقابله خواهد کرد.

به طور کلی استفاده از برنامه های رایگان ترافیک استوری اینستاگرام به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا افزایش تعداد برداشت های کاذب به درد صفحه شما نمی خورد. به طور معمول ، صفحاتی که با تبلیغات در داستان سعی در جذب مشتری بیشتر دارند از این روش استفاده می کنند. در نتیجه ، سعی کنید سابقه مشاهده خود را با روش های طبیعی افزایش دهید.

نتیجه

تاریخچه اینستاگرام ویژگی بسیار جذابی است. Story به شما این امکان را می دهد که با پیروان خود رابطه نزدیک تری داشته باشید و درباره افکار و فعالیت های خود به آنها بیشتر بگویید. در این مقاله ، ما به این سوال پاسخ دادیم که چگونه می توان ترافیک تاریخچه را افزایش داد. فقط بخاطر داشته باشید که اگرچه استفاده از ویژگی ها و ترفندهایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم می تواند در جذاب و جذاب شدن داستان شما موثر باشد ، اما در نهایت خلاقیت شما تعیین می کند که موفقیت آن چقدر باشد.

درباره‌ی میزبان مووی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *